Fredag - ändrade planer

Blir lite ändrade planer ikväll. Var tänkt att jag, Nathalie, Amanda och Fanny skulle haft tjejkväll tillsammans men det blev lite strul hit och dit så det tar vi någon annan helg framöver istället ! Så istället tillbringar jag kvällen tillsammans med underbaraste Nathalie ♥ Tok mysa är vad vi har tänkt att göra !! Om jag sedan sover hos henne eller åker hem till min saknade pojkvän och sover hos honom det återstår att se..

Annars så har min fredag så här långt varit bra ! Underbart väder har vi haft det, dock blir jag så trött med en massa huvudvärk osv när det blir skiftande väder men. Det blev iallafall en dag ute i solen tillsammans med vänner. Mysigt !

Men nu så får jag dra mig känner jag så att Nathalie inte behöver vänta allt för länge. Vi talas mer imorgon troligtvis. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0