Girls fall like dominoes

Hejsanhoppsan ! Min dag hittils har jag spenderat i skolbänken. Börjad med en aula samling halv nio imorse. Framtidståget, kallade dom det och det hela handlade om våra val inför gymnasiet osv. Annars så har skolan rullat på med vanliga lektioner hela dagen and all that stuff. Nu så ska jag kanske möta upp Albin och Erik en stund innan jag sticker iväg på KU kl sex. Ska möta upp Vicktora utanför vid sex tiden så ska vi se ifall detta är något för oss. Tror väl att det är slut vid åtta tiden kanske.. Då sticker jag direkt hem till min pojkvän, för ska nämligen sova hos honom ikväll. Mysigt ! Har väl inget mer att meddela antar jag.. Så vi säger som så, så hörs vi kanske senare rätt så tveksamt för tror ej att datan följer med tyvärr.. Det lär vi väl märka.

- Ciao

frågestunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0