Idag är det inte min dag

Usch, idag är det inte min dag ! Är på ett riktigt depp humör. Avskyr när sådana här mind fucker's smyger sig på helt utan anledning. Så blir nog troligtvis en hemma kväll ikväll, känner att jag inte är på så mycket humör för annat men ni kan ju alltid höra av er ifall ni nu skulle känna för det.

Bortsätt från mitt humör så har dagen varit kanoners ! Vaknade upp bredvid min älskade kille. Låg vi och mornade oss i sisådär 45 min sedan var vi tvugna att kliva upp för Elias skulle komma snart. Så chillade vi mest när han väl kommit och sedan tog vi en tripp till Torp Köpcentrum. Och för en stund sedan så åkte dom iväg på frölunda match i skandinavium i Göteborg. Hoppas på vinst nu då !

Men det var allt för mig för den här gången. Over 'n out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0