I'm Livin My Dream

Godkväll kära läsare. Riktigt go dag/kväll har jag haft ! Började dagen genom att åka till Nathalie och mysa lite med henne och Timmie för nu om bara några timmar så åker hon buhu... Mös vi mest jag mös med hennes iPad för jag var lite utanför där ett tag, haha nedå. Drog vi till pingvin för Timmie skulle köpa en kebab rulle och vips så fick vi en gratis magnum pizza med oss, det var inte fel kan jag lova ! Efter att jag kramat hejdå till min goa vän så åkte jag och träffade Erik och Albin. Chillade vi framför tv'n ett tag innan vi begav oss mot spara för att köpa vindruvar plus något att dricka. Åkte vi sedan mot väster och satte oss där, där har jag spenderat min kväll med grabbarna. Redigt soft var det faktiskt att sitta där och bara löjla sig och tjöta om allt möjligt. Go studie dag ! Men nu så måste jag avrunda detta ska hem till min pappa och käka lite gott och kolla film. Puss

dagens outfit // knä strumpor - minns ej // poncho - åhlens // oversize linne - bikbok // plus svarta kängor och accesoarer


goaste frullen klämde jag i mig imorse


lite bilder från ikväll





Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Vad härligt att höra! Med mig är det toppen :)



Åh tusen tack! Vad glad jag blir av dina fina ord. Jätte tack!



Hoppas du får en bra helg. Kram

2011-09-23 @ 16:51:06
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0