New in

Yey, nu är jag hemma igen. Haha självklart kom jag inte hem ifrån Överby nu utan jag var en sväng hos min vän Linnda också efter att vi hade kommit hem vid åtta tiden. Jävligt go kväll faktiskt ! Fick även med mig en del ifrån Överby så det är jag nöjd över. Blev ett linne som jag ska ha imorgon på skolfotot tror jag.. Men nu så ska ni få lite bilder på köpen istället.

- Godnatt mina fina läsare

tröja - bikbok - 199:-


två mössor - bikbok "erbjudande köp två mössor för 29 :-"


sport bh - hm - 149 :-


linne - bikbok - 199:-


marin blåa mjukis braller - stadium - 199:-
går college tröja - stadium - 299:-


bh - hm - 149:-


örhänge - bikbok - "present ifrån bikbok vid ett köp"


rosett hårspänna/brosh - bikbok - "present vid ett köp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0