NEXT UP: sängen

Next up: Gosigaste sängen väntar !! Åh fyfasen vad gött det kommer att bli med.. 6 ½ h sömn.. FML. Måste börja lägga mig tidigare om kvällarna för detta funkar inte längre. That's it. He he måste bara få poengtera sicket fantastiskt bra minne jag har ! Kämpade mig hem till min pappa i detta oväder förut (det var ingen lätt match kan jag lova) och när jag väl kommer hem till min pappa och tänker "yee finaly, freedom halelujah" aa ni fattar poengen, vad tror ni inte att jag inser då?! Jo att jag glömt mina bindor/tamponger hemma hos mamma och jag hade absout inga hos min pappa och jag behövde det typ på en gång !! Haha kanske inte så trevlig info för er killar.. Sorry guys ! Så ja det blev lite panik där ett tag men det löste sig till slut för jag har nämligen gulligaste mamman som kirrar he he. Yes, då fick ni ta del av denna super spännande info om hur jag höll på att få en hjärtattack (med skämt och överdrift å sido) också. Men nu känner jag att det blev lite väl mycket så vi säger som så för idag. Godnatt

sorgen som uppstår när Nathalie inser att hon inte har några bindor/tamponger... 
....Lyckan som sprider sig när hon får tag på det (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0