Sorry guys - Inte haft tid för datorn

Yes, rubriken talar sitt tydliga språk. Ej haft tid för datorn, därav att det inte blivit någon uppdatering. Åkte ut och träffade Lund och Albin vid ett tiden ungefär. Vid kvart över tre tiden kanske så skulle Lund åka hem till Vännersborg igen så då fortsatte jag och Albin att mysa vidare. Fram tills fem/sex tiden då vi åkte hem till Nathalie och mös med henne och Timmie. Kollade vi på filmen "smala sussi" och mumsade i oss TVÅ kladdkakor plus hallonsoda. Det var grejer ska jag tala om för er ! Vid kvart i tio tiden åkte jag och Albin hem. Inte mer som har hänt idag så då sätter jag punkt här. Godnatt

dagens outfit // pippi tröja - minns ej // harems byxor - kapahl // jeans väst - hm // plus mina vita converse och tygväska


En söt bild på min goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0