Stressigt Värre !

Tisdagar är alltid lika stressiga men idag var nog årets stressigaste dag ! Vaknade klockan nio av en ren slump och självklart så börjar jag jobbet kl nio så fick världens stress. Upp och skälla på pappa lite för att han låg och sov och inte väckt mig, sedan slänga i mig frukost och hoppa i kläder och sedan raka vägen mot coffe roomer. Jobbat arslet av mig, he he. Drog jag goaste lunchen på pingan också, kom Robin och gjorde mig sällskap så jag slapp äta ensam, så snällt! Fick jag sluta lite tidigare också annars hade jag aldrig hunnit för måst nämligen iväg på dans träning nu om några minuter he he. Så nu blir det dans träning från fyra till fem, efter det kör träning från fem till sex och sist men inte minst KU från sex till nio. Efter att KU är slut måste jag även skynda hem och hämta lite saker och sedan iväg mot Albin sover hos honom ikväll. Gash, stressigt eller vad? Fullt upp hela tiden!! Men nu måste jag på toa för kan inte hålla mig längre ! Haha great to know. Byyyyyyye

dagens outfit // leggins - vero moda // spets tröja - monki // halsduk - minns ej // plus beiga kängor och jeans väst



Kommentarer
Postat av: stina :)

vart har du köpt dina spetts leggings



? :)

2011-10-07 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0