This is how we do it

Inte vart så bra med uppdatering idag hittils men han inte iförmiddags innan jag skulle iväg så att. Åkte hem till Linda mjölken Johansson vid tolv tiden. Drog vi och köpte lite gotta på willys och satte oss och bara chillade och tjötade lite skit snack. Allmänt mysigt helt enkelt. Svinigt varmt är det ute idag också, solen gassar på som bara den! Nu blir det alldeles strax mat och efter det någon gång i eftermiddag/kväll ska jag träffa Robin. Får se vart vinden bär oss. Men mer om det later.

Har fått lite komentarer ifrån er läsare att ni uppskattade idéen om att starta en frågestund så kika in här senare i eftermiddag/kväll så kommer det att dyka upp en frågestund ! Jag har redan fått två frågor men jag skulle uppskatta ifall ni väntade med resten utav era frågor tills inlägget är publicerat, blir enklare för mig då.

-Peace out so long homies

Vi drog en power co och en.. hm..Gott var det iallafall !




Yey, nu är dagen räddad. NUDLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0