When the drugs don't work no more you can get high on life that's what they say when you are feeling down, yeah

Nu är jag hemma igen ! Fast har faktiskt varit hemma i en halv timma bara haft lite annat för mig hittils. Vid halv nio tiden så drog jag hem till John och var med han, Oskar, Marcus, Wille och en till grabb ett tag. 1 h senare så åkte jag hem till Nathalie och där har jag spenderat resten utav kvällen. Gud vad jag hade saknat henne ! Var så skönt att få träffa min bruna fina vän igen. Well, mer snack imorgon när jag vaknat eller något istället. Godnatt ♥

Avslutar denna dag med en riktigt jävla go låt som Timmie och Nathalie visade mig he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0