When you are feeling down you can always get high on life

Godkväll alla nattugglor som fortfarande är vakna trots att det är mitt i veckan. Är mycket väl medveten om min frånvaro under dagen, men inte fått någon tid över. In hurry as usual. Jobbet idag gick galant, slutade 15:30. Efter att jag slutat åkte jag hem och tog det lugnt och bytte om till tränings kläder osv innan det var dags för dans träning kl fem. Riktigt roligt (och svettigt) var det, precis som vanligt. Efter träningen åkte jag hem och tryckte i mig micro popcorn he he. Sedan åkte jag och träffade Robin. Chillade vi på mona lisas osv, haha soft kväll. Och nu har jag precis sätt på pirates of the carabbean 4 med papilito. Grym är den. Men nu så blir det sängen så taggar vi inför näst sista praktik dagen på coffe roomer imorgon. Woop woop.

dagens outfit // harems byxor - kapahl // stickad tröja - gina tricot // kängor - minns ej // halsduk - cubus // väst - gina tricot // tygväska - monki


Fina ängeln som vi bakade igår på KU he he


Tjusiga mickan hey hey

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad goood den tårtan såg ut att vara!!

2011-09-29 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0