You see right trough me, can´t hide it from you

Hallojsan allesammans ! Nyligen hemkommen med lite mat i magen, så nu är man rund å go. Var på ungdomsmottagningen med klassen så det var lite gött så där att skippa den vanliga svenska lektionen lite mindre gött att vi fick sluta 1 h senare men det löser sig imorgon för då slutar vi nämligen klockan 12. Snacka om skönt eller ! Anyways, nu ska jag packa ner lite tränings kläder i väskan och sedan bege mig ner mot stan och möta upp min vän Annie och troligtvis Nathalie. Vi får se vad vi hittar på fram tills våran dans träning börjar halv sju. Något trevligt blir det allt. Som sagt dans träning sen, härligt ! Hoppas dock att gruppen har minskat till denna gången för det var överdrivet med dansare där förra torsdagen kunde knappt röra sig kändes det som he he. Men nu så får jag sätta lite fart här va så vi höres senare ikväll. Kisses and hugs

dagens outfit // stickad tröja - fått av Nathalie // militärgröna leggins - minns ej // skor - mammas // jeans väst - hm // tygväska - monki



Kommentarer
Postat av: glorianeverson

Snygg outfit ;)

2011-09-15 @ 21:20:07
URL: http://gloriajacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0