Första April

Tänkte börja med att svara på en fråga från Annie som undrade när bloppisen kommer upp. Jag ska börja rensa alla mina clothes nu och även åka en sväng till pappsen och ränsa där så hoppas jag att den kommer upp ikväll! Fy detta blir inte lätt, det är nästintill en omöjlighet för mig att göra mig av med kläder haha... Får även  se ifall det finns något som är värt att sälja har nämligen en del skit som jag inte tror någon är så värst intresserad av haha..

Så då var äntligen efterlängtade vår månaden april här, åh så härligt ! Har ni dratt några april-skämt idag ? Själv har jag avstått hehe. Mår ni bra då? I hope so. Min dag började med att jag vaknade upp hos pojkvännen redan vid halv nio tiden. Han skulle iväg tidigt och spela hockey-cup. Åkte hem och vid halv tolv tiden åkte jag och hämtade upp Nathalie aka billan höhö. Åkte vi sedan mot fridhem och kollade på årets isshow, lika duktiga som alltid. Åh jag blir alltid så sugen på att åka runt där på isen när jag ser dom men så kommer jag på att jag knappt kan stå på ett par skridskor haha, jag får hålla mig till dansen helt enkelt ! Efter det åkte jag och tankade och nu tänkte jag börja rensa bland kläderna så vi höres mer later.  Ha det för-jävla-skönt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0