3e April

Hej.

Det har varit en lite allmänt dålig dag idag helt enkelt och det flästa av er vet väl varför. Men jag lever och dagen har rullat på trots allt. Började med skola, direkt efter det så var det dags för rep inför en föreställning, efter det mtv/funk träning, därefter kör och sist men inte minst KU. Så med andra ord har det hänt väldigt mycket idag och det är bra att jag är i rörelse, specielt när inte allt känns på topp. Men så kan det va ! Nu så är jag förj***a trött så jag måste bara sova nu för jag har en jädra massa att göra imorgon också kan jag lova. Godnatt

Förresten Sofia ifall du ville köpa cheep monday shortsen så får du kontakta mig snarast för annars så är Abir intresserad utav dom !


Jag ska få till nya bilder snarast, men som sagt det är lite svårt under vecko dagarna.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag hör av mig ikväll om jag ska köpa dom, annars kan du sälja dom till någon annan! :D

2012-04-04 @ 11:15:17
Postat av: Anonym

Saknar du Albin?

2012-04-04 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0