About my weekend so far

Hej på er ! Verkligen ingen bra uppdatering hittils denna lång helg men jag har haft fullt upp med att leva mitt liv så då blir det lätt så. Fredags kvällen blev bra tillslut ! Efter lite komplikationer så hamnade vi tillslut hos Annie där vi åt tacos och sedan begav vi oss vidare utåt i natten. Till slut så hamnade vi rätt haha ! Vi firade som sagt Annie lite smått och det var jag, Nathalie, Sara, Johanna och Ebba som var med på detta. Sedan så träffade vi såklart på en massa igenkända och nya ansikten också under kvällens gång.

Igår, lördag. Jag hade min makeover på Torp mellan kl elva och ett och det var helt sjukt roligt ! Jag fick en sådan häftig makeup som jag trivdes i, sotade ögon och knallröda läppar. Även en snygg outfit och så busigt lockigt hår med luggen på det. Jag blev plåtad efteråt och det var riktigt roligt, fick höra att jag tydligen är fotogenisk och det var såklart roligt att höra. Så det gick bra ! Lägs någon utav bilderna som vi plåtade upp på Torps facebook sida imorgon and guess what.. Då kan ni börja rösta fram tills på lördag igen, jobbigt eller hur? Haha jag trodde att det skulle vara en jury som förra gången men nej den som för flest likes på sin bild vinner 5000 kr på Torp. Så då måste ni vara så gulliga och rösta på min bild, igen. Sedan så är det över haha, skönt va? Träffade på lite igenkända ansikten som var där och kikade, trevligt. Åkte därefter iväg på dansrep inför Julias criminal på westcoast, så där att komma dit helt stylad men det fick gå haha. Var dock helt slut det har varit så mycket nu det senaste så kroppen sa väl ifrån I guess. Kvällen spenderade jag hemma hos Albin tillsammans med honom. Han hade årdnat med jordgubbar, vindruvor, stjärnfrukt, morötter och dipp och så cheddar popcorn på det plus levande ljus. Han hade även hyrt en bra film ! Han är för underbar, jag tycker att sånna små omtänksama saker är så gulligt. Sov iallafall där också.

Idag så har jag hittils varit med på en gudstjänst och sjungt där tillsammans med kören. Därefter ätit söndags lunch tillsammans med farfar och pappsen. Om cirka en timma blir det grillning med kören och sedan har vi vårat sista uppträdande i dalabergskyrkan för den här terminen. Är nog färdig med allt runt sju tiden. Ikväll blir det hemma mys och imorgon så är det valborg som nog ingen missat. Så vi hörs antagligen mer då !

Lite bilder från helgen







Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du bra vän med sydnes? Hahahahah!

2012-04-29 @ 21:08:13
Postat av: Anonym

Är du bra vän med sydnes? Hahahahah!

2012-04-29 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0