About yesterday and today

Hej alla glada och ledsna.


Gårdagen då det inte riktigt blev någon vidare uppdatering spenderade jag dels ute på sund tillsammans med familjen och "halv släkten". Påskmiddag och påskäggs jakt, även en promenad, pratstund och fotografering med Klara och Moa. Kom Robin och hämtade mig vid halv nio tiden, åkte vi till Danne där Amanda, Kim och Nicke var också. Kollade vi på film och tog oss en soft kväll. Fick jag skjuts hem vid ett tiden igen och satan i gatan vad svinigt kallt det var, värsta alltså haha.

Idag vaknade jag sent, inte förens ett/halv två klev jag upp ur sängen. Åt frukost, gjorde mig lite lätt iordning och åkte ut mot Torp Köpcentrum för att få köpt mig en ny ögonbryns penna och en olja till håret. Nu så är jag hemma igen och väntar på att middagen ska bli färdig. Efter det så ska jag åka hem till Albin och prata med honom om allting. Det ska bli skönt. Och åka svängen förbi bästis (zorken) och lämna hennes påskägg hihi. Men jag uppdaterar er mer senare. Ha en fortsatt fin söndag



hahaha nu snackar vi stort påskägg....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nathalie hur gick det med Albin? Ska ni bli tillsammans eller ska ni skaffa nya partners. Svara helst ikväll , men vad sa ni ,utom det privata. Förlåt om man är lite på , efter en öl och en flaska vin blir man lite flum , haha :)

2012-04-08 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0