Bloppis - part two

Här kommer andra delen i min bloppis ! Allting kommer naturligtvis att strykas och tvättas noga innan försäljning. Prisen går oftast att diskutera också.

Mörk jeans kjol
Använd: Ingen aning, säkert några gånger
Storlek: 152 i guess... Som motsvarar xs kanske?
Jag minns ej hur mycket jag köpte den för för det var a long time ago men jag säljer den för 70 kr !


Ett linne med trashig rygg
Använd: Några gånger
Storlek: xs
Kan tänka mig att jag köpte den för hundra femtio / två hundra men jag säljer den iallafall för 60 kr !


En märkes tröja, Ralph Lauren
Använd: Knappt någon gång
Storlek: liten storlek, jag skulle rekomendera denna som en present till eran lilla syster eller någon annan tjej runt tio - tolv års åldern.
Denna var rätt så dyr men med tanke på att jag inte kan använda den så säljer jag den för 100 kr ! Priset kan diskuteras.


Den hederliga baseball jackan
Använd: några gånger.
Storlek: L tror jag är inte helt säker haha..
Jag köpte den för något mellan två hundra och trehundra men jag säljer den för 80 kr !



En färgglad klänning/tunika
Använd: En eller två gånger.
Storlek: xs eller s.
Jag köpte den för några hundra lappar och jag säljer den för 100 kr !



Klänning/tunika som finns i både rosa, grått och gult, svart
Använd: Några gånger.
Storlek. S i think.
Jag minns ej hur mycket dessa kostade.. Men jag säljer dom för 80 kr styck ! Priset kan diskuteras.


Vit, blå skjorta
Använd: Noll gånger, prislapp kvar.
Storlek: S eller xs.
Jag köpte den för trehundra i think och jag säljer den nu för 80 kr !



Kavaj
Använd: En del.
Storlek. Vet inte helt säker men den är rätt stor, så den används som en oversize kavaj.
Jag minns ej hur mycket den kostade men jag säljer den för 80 kr !


Rosa, vit rutig skjorta
Använd: Två eller tre gånger.
Storlek. xs eller s.
Jag köpte den för runt tre hundra kronor och jag säljer den för 80 kr !



Vita jeans shorts.
Använda: Två, tre gånger.
Storlek: xs eller s.
jag minns ej hur mycket dom kostade från början men nu så säljer jag dom för 80 kr !




Björn Borg Hoodie
Använd: Några gånger.
Storlek: s.
Jag minns ej hur mycket jag köpte den för men jag säljer den för 100 kr ! Priset kan diskuteras.


Svart hoodie med tragkedja
Använd: Några gånger.
Storlek. S eller m i think.
Jag köpte den för runt trehundra kronor men jag säljer den för 80 kr !



Adidas tröja
Använd: Några gånger.
Storlek: s i think.
Jag minns ej hur mycket jag köpte den för men jag säljer den för 70 kr !


T-shirt med tryck
Använd: Ett fåtal gånger.
Storlek: M typ.
Köpte den för runt tvåhundra kronor i think men jag säljer den nu för 80 kr !




En Emily the strange hoodie
Använd: Knappt.
Storlek: Jag vet inte riktigt s eller m.
Den kostade runt ett tusen två hundra kronor men nu säljer jag den för 100 kr !


Svart rutig tunn skjorta typ.
Använd: Några gånger.
Storlek: s typ.
Jag minns ej hur mycket den kostade men jag säljer den för 70 kr !



T-shirt
Använd: Några gånger.
Storlek: xs / s (lite oversize)
Jag köpte den för runt tvåhundra i think men nu säljer jag den för 70 kr !



Polo tröja
Använd: Några få gånger.
Storlek. xs eller s.
Minns ej hur mycket den kostade man jag säljer den för 70 kr !



Kornblå tröja.
Använd: några gånger.
Storlek: s tror jag.
Jag minns ej hur mycket den kostade men jag säljer den för 70 kr ! Priset kan diskuteras.


Orange, vit randig t-shirt
Använd: Fåtal gånger.
Storlek: M tror jag.
Köpte den för runt hundra femtio kronor i think men nu säljer jag den för 60 kr !




Ett rosa linne.
Använd: Några gånger.
Storlek: xs.
Köpte den för hundra/hundra femtio kronor och nu säljer jag den för 50 kr !

Kommentarer
Postat av: petra nilsson

jag vill ha allt, kan man få ett totalpris? är prutning något som fungerar? kram.

2012-04-03 @ 09:59:48
Postat av: paula friberg

Jag tar kjolen hur mycket ska du ha? :)

2012-04-03 @ 10:01:26
Postat av: Fredrika Lihnell :)

skulle gärna vilja köpa linnet med trasig rygg och de andra rosa för 100 kr :)

2012-04-05 @ 16:48:33
URL: http://hopeyouseeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0