Bloppis - part one

Så där ja nu har jag tagit mig tiden att ränsa lite i garderoben. Jag hittade lite grand som jag tänkte att detta kan jag ju sälja iallafall.  Men jag kommer dock att dela upp det lite.. Så här kommer "part one" som jag kallar det så kommer nog resten imorgon. Så här kommer bilder, storlekar, ursprungspris och vad jag vill ha betalt för plagget. Men priset kan såklart diskuteras. Ifall ni känner att ni blir sugna på att köpa någonting så kontakta mig antingen genom att komentera eller så skickar ni ett mail till ( [email protected]) ni kan också kontakta mig via facebook !

Min konfirmations klänning.
Använd: en gång.
Storlek: s
Jag köpte den för fyra hundra kronor och jag säljer den för 200 kr !


En marinblå falks one piece.
Använd: Tre gånger ungefär.
Storlek: s
Jag köpte den för femhundra kronor men jag säljer den för 150 kr! Priset kan diskuteras.



Skitsnygga korta jeans shorts.
Använda: ett x antal gånger.
Storlek: xxs/xs
Jag köpte dom för några hundralappar och jag säljer dom för 150 kr ! Priset kan diskuteras.



Trashiga svarta jeans.
Använda: Två - tre gånger typ.
Storlek: xxs.
Jag minns inte hur mycket jag köpte dom för men jag säljer dom för 100 kr !  Priset kan diskuteras.



Cheep monday midje shorts.
Använda: en hel del.
Storlek: 25
Jag köpte dom för runt trehundra kronor men jag säljer dom för 150 kr !




Puma college tröja.
Använd: Knappt.
Storlek: s
Jag vet inte hur mycket den kostade från början men jag säljer den för 100 kr !



Stickad tröja. ( den finns både i svart och vitt )
Använd: Några gånger.
Storlek: xl, men den är liten i storleken.
Jag minns ej hur mycket den kostade från början men jag säljer den för 70 kr !



Poncho med USAs flagga.
Använd: en/två gånger.
Storlek: One size
Jag minns inte hur mycket jag köpte den för men nu säljer jag den för 80 kr ! Priset kan diskuteras.



Ljusa jeansshorts.
Använda: Några få gånger.
Storlek: xs eller s inte helt hundra.
Jag minns ej hur mycket jag pröjsade för dessa i frankrike men jag säljer dom iallafall för 70 kr !



Lång stickad tröja (den ser längre ut på bilden än vad den är på )
Använd: Två, tre gånger.
Storlek: s
Jag köpte den för runt två hundra kanske men jag säljer den nu för 60 kr ! Priset kan diskuteras.



MER KOMMER IMORGON !

Kommentarer
Postat av: sofia

Är väldigt sugen på cheep monday shortsen! :)

2012-04-02 @ 06:42:15
Postat av: Emma

Nathalie , vilka shorts hade du på dig idag under teater? Var det cheep monday.. eller ngt? Skit snygga! Fin blogg Nathalie fortsätt! :)

2012-04-02 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0