Då var det dags igen - rösta på min bild !

Jajemensan, då var det dags igen haha. Den här gången ska jag dock inte tjöta lika mycket på er som förra gången så därför vore det väldigt gulligt ifall så många som möjligt av er ville gå in och rösta på min bild ! För er som inte har läst min blogg så länge och inte vet vad detta är så har jag deltagit i en makeover tävling på Torp Köpcentrum där fem stycken med fläst röster och ett wildcard går vidare och får en makeover. Därefter vinner en ett presentkort på 5000 riksdaler. Inte så illa, huh? Jag var med förra gången då detta arangerades då det dock såg lite annorlunda ut, och den gången vann jag till och med. Så det skulle såklart vara väldigt roligt att få chansen att gå vidare till makeovern den här gången. Och det kan ni mina kära läsare hjälpa till med ! Allt ni behöver göra är att klicka HÄR och rösta på min bild ! Ni får gärna dela den också, bara plus poäng på det ! Så nu hoppas jag att ni hjälper mig lika bra som förra gången. Kisses and hugs

Ifall ni går in och röstar på min bild så kan jag lova er en länkning till eran blogg ! Bara ni komenterar att ni har röstat och med erat bloggnamn så löser jag detta ! RÖSTA RÖSTA RÖSTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

e de idag? asså själva att man fåråka till torp och ta kort idag? måste man inte vara minst sexton år? hoppas du svarar så fort som möjligt :))

2012-04-14 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0