Dance like nobodys watching

Hej. Oh my god, jag är helt totalt slut. Det är verkligen ett busy life som jag lever just nu! Och dagen idag har inte varit lugnare den. Började med extra dans mellan halv nio och tio. Efter det till skolan för två lektioner, åkte sedan jag och Linnda tidigare ifrån skolan för att hinna ner till sinclair till två tiden då det var dags för rep inför föreställningarna, vi var klara kvart i fyra men då började mitt extra rep med uppvisningsgruppen. Var dock bara med en stund för skulle möta upp Linda i stan så vi hann äta och kolla på en grej innan street dancen som började kl fem. Kl sex slutade dansen och då mötte jag och Linnda upp Jennie för att dra på pluselevernas konsert. Riktigt duktiga var dom ! Så, så har min onsdag sätt ut. Awesome.


Jag fick en fråga ifall jag saknar Albin och här kommer mitt svar. Jag var tillsammans med killen i över ett och ett halvt år, man slutar inte att älska eller bry sig om personen efter bara några få dagar. Jag saknar honom ja det gör jag, men jag sysselsätter mig själv och fortsätter att leva så att jag kan "tänka på annat" så att säga. Att gräva ner sig själv i sin ensamhet löser ingenting. Det hade såklart kännts jobbigare om det nu inte hade vart så att detta "bara är" en paus som vi har. Vi har alltså inte gjort slut helt så att säga. Vi ska träffas på söndag kväll troligtvis och prata. Albin är en fin kille, den finaste killen jag träffat. Och jag vill även påpeka att våran paus har inget att göra med något som har hänt, något som han har gjort eller jag har gjort utan jag kände att detta var precis vad vi behövde just nu efter att vi varit tillsammans så länge. Lite egen tid, chansen att sakna varandra och tänka. För att kunna väcka kärleken och energin på nytt.


Fortsätt gärna att höra av er angående bloppisen, roligt att såpass många är intresserade!


Kommentarer
Postat av: Abir hamed <3

http://abirhamedsson.blogg.se/ - Kommentera gärna min blogg ! :) Dock tycker jag att din blogg är så JÄVLA bra !

2012-04-05 @ 23:56:46
URL: http://abirhamedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0