Fråga och Svar angående dom virkade shortsen







Anonym:
Är shortsen stora eller små i storleken? har ungefär samma kroppsform som dig, vilken storlek har du på dom? Kram :)

Svar: Dom är lagom i storleken skulle jag nog kunna säga haha.. Egentligen så skulle jag haft 36 på dessa men det fanns endast 38or kvar så då köpte jag det och dom satt helt perfekt. Så jag tror att 38 passar bra för dig då, för tar man en för liten storlek kan dom lätt bli för korta där bak eller så kanske dom sätter sig för tight. Dom här ska ju vara lite tight slappa ungefär haha om du förstår vad jag menar ? Så hälldre för stort än för smått skulle jag nog säga. Så om du är osäker ta 38 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0