Hey ho, let's live our lives

Då var nationella skriv delen i engelska avklarat och det känns som att det gick bra ! Kl tre ska jag vara på plats ute på Torp för ett möte med en stylist och en annan ansvarig som har med The makeover tävlingen att göra. Imorgon kl elva till ett kommer jag att vara på scen och få min makeover, bli plåtad osv. Så jag kommer att få lite vidare information idag, prova kläder, smink and so on. Efter det så ska jag åka och ordna lite saker inför ikväll och därefter hem en snabbis för att sen åka iväg med ett stycke goa brudar hem till Annie för att äta lite gott innan det bär av utåt i dimman ikväll för att fira att Annie fyller på måndag. Shit, detta låter som en bra fredag tycker jag. Hey ho, let's live our lives !

en bild ifrån kulturskolans dansföreställning i maj förra året, det är jag längst till höger  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Vet inte om detta är något som du redan har sett, eller som du ens är intresserad av, men eftersom du är dansare så tänkte jag att jag länkar en dansvideo som jag hittade och tyckte var bra och hade ett väldigt viktigt budskap!



http://www.youtube.com/watch?v=gfFzCDIQ_a8

2012-04-28 @ 13:28:41
Postat av: Anonym

när ska du byta design? din blogg bäst

2012-04-28 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0