In hurry

Hallå där allesammans, sämst uppdatering under gårdagen men jag hade fullt upp och just nu är jag lite stressad så jag får fatta mig kort. Gårdagen spenderade jag en liten stund på Torp där jag skulle anmäla mig till makeover tävlingen. RÖSTA på min bild, en fjärde del av mina läsare har röstat, come on bättre än så kan ni ! Efter det så hade vi kalas för min mormor som fyllde hela 80 år igår !! Efter det kom älsklingen en stund och halv åtta var det dags för dansrep ända från halv åtta till kl elva på kvällen. Då var man slut efteråt. Åkte ändå direkt till Linnda och pratade med henne och sedan hem till Albin där han och borg var. Sov jag där.

Idag har jag haft generalrepition inför morogndagens och onsdagens lilla dansturne med uppvisningsgruppen. Från nio till tolv repade vi idag. Och nu ska jag åka och möta upp Johanna så ska vi ta oss en fika på café snäckan och planera in en sak inför nästa helg. Perfekt. Vi hörs efteråt med bilder och så för nu hinner jag ej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0