Jag är vidare

Så där ja, då var jag lycktligtvis nog vidare i jeans dagarnas The makeover tävling. Vi är hela sex st tjejer som kommer att få en makeover antingen under lördagen eller söndagen nu i helgen och därefter tävla om 5000 kr på Torp Köpcentrum. Dock så är väl mina chanser för att vinna små, med tanke på att jag vann förra gången. Men det är bara roligt att få vara med ! Så återigen tack så mycket till alla er som har röstat på mig, guldvärda är ni allesammans ♥

Godkväll allesammans ! Jag tror att Ida har smittat mig så jag sitter förtillfället här och snörvlar.. Vill inte och får inte bli sjuk nu, jag har aldeles för mycket att göra för att ha tid för sånt. Nej, usch hoppas det går över. Idag så har jag iallafall varit i skolan där alla nior hade 3 h matte intensiv inför NP i matte, så det känns skönt nu med lite repition osv. Även hunnit med två st dansträningar plus att ordna kod till mitt nya bankkort plus att tanka moppen. Nu måste jag komma i säng så att jag får sova bort viruset som är på väg. Imorgon morgon krockar nationella i tyska med en journalist kurs nere vid västerskolan så vette sjutton hur jag ska göra med den saken.. Well, det märker vi imorgon. Sov gott

Här är en bild på alla som är vidare i tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0