Just livin my life

Hej på er allesammans ! Dålig uppdatering under loven men man får passa på att njuta och leva livet lite extra mycket nu när man har chansen så att säga. Jag åkte som sagt hem till Albin igår för att prata ut med honom om allting. Och som säkert det flästa av er redan sätt så är vi tillsammans igen. Och det känns hur bra som helst, så det är skönt. Gick även bort till bästis och lämnade hennes påskägg och pratade lite skit med henne och sedan åkte jag hem till mig för att packa ner mitt pickopack och så var klockan redan 23.30. Men då bestämde jag och Albin oss för att ta en spontur ut till Mcdonalds och köpa med oss lite nattamat och ta med hem till Albin. Riktigt gott ! Sov jag hos honom också.

Idag så åkte jag ner stan runt ett tiden och mötte upp Johanna. Så lunchade vi lite och satt och pratade och planerade lite ända fram tills fyra tiden då vi satte oss och brummade iväg i regnet. Fy sicket väder sverige levererar idag känner jag.. Inte kul för fem öre ! Nu så ska jag snart åka ner till gymmet tillsammans med Albin, där jag ska skaffa mig prova på kort (igen). Jag ska skaffa gymkort där i juni för då börjar mitt dansuppehåll men jag känne att jag behöver hålla igång träningen nu under lovet också så får hoppas på att jag kan få mig två veckors prova på igen. Efter det ikväll, så ska jag, kanske Nathalie och Annie hem till Annie och ha spakväll. Med tanke på att Annie har bastu och hela köret så tänkte vi mysa till det lite extra och även planera in en grej inför sommaren! Men oj, nu måste jag åka. Hörs sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0