Lite angående bloppisen

Sofia om jag har förstått det hela rätt så är du sugen på cheep monday shortsen för 150 kr? Isåfall kan du väl kontakta mig på facebook så kan vi prata mer där om när och hur du ska få dom ! Ifall du bor i Uddevalla så kan vi bara bestämma en dag då vi ses och ordnar detta !

Emma du undrade vilka shorts jag hade på mig idag på musikalen var och nej det var inte cheep monday shortsen utan det var ett par midje shorts ifrån bikbok ! Tack för dina komplimanger också !

Annie, bloppis del två ska jag försöka få upp nu ikväll.. Annars imorgon ! Jag tror tyvärr redan att det är en tjej som ska ha dom korta shortsen nämligen, för hon kontaktade mig imorse angående dom... Men ifall det blir några ändringar så skriver jag det här på bloggen så kan du bara kontakta mig på nytt !

Donia, du är fortfarande sugen på dom korta jeansshortsen om jag förstått det hela rätt?

Ilaf, och du vill ha den falska one piece dressen om inte något annat snyggt dyker upp i del två ? :)


Så, så ser det ut just nu ! Jag skriver upp det här så att vi alla ska få lite koll på hur det ser ut. Ifall ni undrar något så är det bara att kontakta mig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0