Mor & dotter dag + dansrep

Godmorgon †

Tänkte först svara på Annies komentar fast i flytande form. Ja, 150 kr räcker fram och tillbaka till Göteborg och nej det är ingen prisskildnad på buss och tåg !

Så där ja, har ni sovit gott ? Själv la jag mig rätt så sent inatt så jag kände att jag allt skulle kunnat sovit lite längre men.. Ska ner till staden och luncha snart så kände att jag fick ställa klockan, vänt helt på dygnet. Jag och mamma ska även ha en så kallad mor och dotter dag idag. Jag ska bjussa henne på fika, vi ska sola, åka och kolla i affärer och även årdna med mitt bankkort. En hel del på schemat innan kl sex för då är det dags för rep inför what a feeling föreställningen. Vi repar nog fram till kl nio, så tre timmar intensiv dans. Kör bara köööööör.

Lite bilder från igår kväll. Jag och Amandisen tog oss en redigt lugn kväll. Men skönt det också ibland. Mycket skönt snack och god tacos på det. Även en kvällspromenix med vovven. Tog jag racern hem vid tolv tiden. Fin kväll.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur går det med bloppisen, kan du lägga ut bilder på det som finns kvar! :)

2012-04-12 @ 11:42:46
Postat av: Sandra

Hur skulle du beskriva Albins lillasyrra?

2012-04-12 @ 23:28:41
Postat av: Donia

Kan du inte lägga ut en bild på shortsen när du har på dig den, skulle vilja veta hur den såg ut när man har på sig den!:)

2012-04-13 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0