Påsklov

Nu går jag då tamigfan på påsklov i hela tio härliga dagar. När jag kommer tillbaka till skolan v.16 så händer bokstavligt talat allt på en och samma vecka, ingen ledig lucka över huvudtaget. Men mer om det då ! Lovet började jag.... wait for it..... med dans !! Haha blev ni förvånade? Inte så värst kanske. Men ja, träning med uppvisningsgruppen. Efter det någon gång senare under kvällen så åkte jag och Nathalie hem till en som har gjort en låt och behövde dansare till hans musikvideo... Så vi var där för att lyssna, få inspiration och ideer och diskutera lite. Inte helt säker än på hur jag gör. Men det märker vi. Fick även reda på att jag var the one and only i klassen som fick MVG på en fysik grej som vi har gjort !? Herre jisses haha och fysik som är min svaga punkt också, då blir man lite extra glad !


Imorgon, friday. Fullspäckad dag och kväll ! Först ut till Torp för att köpa mig en mask. Sedan till passionsspelet på torget där Nathalie är med. Senare frammot kvällen så kommer Linda, Ida, Johanna, Kattis, Sofia, Nathalie, Sanna, Ebba hem till mig på lite middag and so, senare bär det av mot pls. En riktigt jädra rolig kväll ska det bli !! Men mer om detta tomorrow. Godnatt vänner

Åh, om man ändå vore så här brun bränd och satt på en restaurang i värmen just nu. Då hade man ju mått kan jag ju säga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0