Q&A + 24 April 2012

Ida: Vad är det för svarta långbyxor du har på dig när du dansar? :)

Svar: Det är ett par harems byxor som jag har lånat av Sandra !



Hej på er ! ♥

Jag känner mig lite krasslig idag igen tyvärr men ingen ro och ingen vila för det inte (dumt av mig, I know). Men idag så har jag varit på västerskolan tillsammans med skoltidningen där vi hade en journalist kurs och så fick vi lite olika jobb uppdrag senare under dagen. Jag och en annan tjej åkte ner till en mässa nere vid sinclair och intervjuade en politiker och därefter skulle vi påbörja en artikel om detta. Det har varit en riktigt intressant och lärorik dag! Nu så ska jag snart åka iväg på dansträning, får dock ta det lugnt med tanke på förkylningen. Efter det terminens sista kör träning och sedan så blir det KU. Men nu måste jag ta mig ett mellanmål och sedan bege mig av. Ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0