Snack

Johanna, du undrade ifall jag och min pojkvän gjort slut och det är lite komplicerat, vi har tagit en paus kan man väl säga. Jag kommer inte att vilja gå in på det så mycket här på bloggen då jag anser att det är för privat.

Elza, fan alltså tack så sjukt mycket för din kommentar. Jag håller med dig till hundra procent och jag förstår inte hur vissa orkar hålla på alltså.. Så himla sann och peppande komentar så tack för den, det blir som en slags kick när jag får höra sådant !

Paula Friberg, du ville ha kjolen och undrade hur mycket jag ska ha för den och jag hade tänkt mig 70 kr för den ! Du kan väl kontakta mig på facebook så kan vi prata mer där om när och hur du vill köpa den !

Petra Nilsson: jag vill ha allt, kan man få ett totalpris? är prutning något som fungerar? kram.

Svar: Ja, det är klart att jag skulle kunna räkna ihop ett total pris minus dom klädesplaggen som redan är sålda det vill säga. USA ponchon, dom korta jeans shortsen, ett par andra ljusa jeansshorts, cheep monday shortsen, one piece dressen, kjolen. Det är det som jag har sålt eller som folk ska köpa. Det andra är fortfarande till salu. På vissa plagg funkar prutning och på vissa inte men om man köper fler saker så kan jag såklart ordna ett bättre pris ! Jag skulle rekomendera att du kontaktar mig via facebook istället ! Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0