The last day

Jag har en lång dag och framförallt vecka framför mig så det är bäst att jag kryper i säng nu.. Men miitt lov avslutade jag iallafall på ett så mysigt sätt. Tog mig dels en god och mysig fika stund på café snäckan tillsammans med Johanna där vi planerade in lite inför Lindas birthday till helgen. Hemlis. Åkte efteråt och tankade och sen hem och åt god söndags middag. Sedan iväg till gymmet för att förbränna lite kalorier och köra lite styrka och stretchning. Ikväll sover jag hos papsen så har vart här ikväll. Även tagit hand om kroppen med hårinpackning, årdna kropp och naglar och sånt välbehövligt. Men nu måste jag sova. Godnatt, hoppas att ni alla har haft ett toppen lov för det har verkligen jag haft, hunnit med så mycket roligheter.

Två bilder från fikat idag



söndags middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0