Tre frågor och Tre svar

Anonym:Hej! :) Vet inte om detta är något som du redan har sett, eller som du ens är intresserad av, men eftersom du är dansare så tänkte jag att jag länkar en dansvideo som jag hittade och tyckte var bra och hade ett väldigt viktigt budskap!

http://www.youtube.com/watch?v=gfFzCDIQ_a8

Svar: Jag kollade på videon och jag håller med dig, absolut. Dom var riktigt duktiga och det var en video med ett specielt budskap, väldigt intressant faktiskt så tack för det !



Anonym: när ska du byta design? din blogg bäst

Svar: Jag vet inte riktigt, inte tänkt på det faktiskt, så får se. Någon gång när jag får tid över haha ! Och tack så mycket by the way!


Anonym: heej jag har 2 frågor ...
de fikat som e på bilden ,vad är de? asså dom plastmuggarna ....
och sen vart har du köpt den gråa tröjan du har på dig på bilden längs ner , och hur mycket kostar den ?
du är super fin och älskar din blogg

Svar: Det är en frapino, smakar ungefär som milkshake fast tusen gånger godare! Det är en cheep monday tröja som jag köpte på weekday förra sommarn. Så du kan ju kolla där dom säljer cheep monday ! Och tack så hemskt mycket för dina fina ord, blev så glad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0