17 April

Godkväll ♥

Från skolan till stan för att fika inne på Espresso House tillsammans med Ida. Fick även sålt lite kläder ifrån bloppisen idag.. Dock så strulade det sig lite grand på den fronten i skolan idag (haha jag är för pinsam ibland). Gick nämligen fram till fel tjejer två gånger. Så Donia, du som ska köpa dom korta shortsen, du får leta upp mig i skolan på torsdag istället för jag klarar inte av det uppenbarligen, jag börjar bara prata med fel personer hela tiden haha.. Så som sagt antingen får vi bestämma en plats där vi ses och gör upp detta så kan du prova dom också eller så får du hojta till när du ser mig ! Iallafall. Efter att vi suttit där och fikat och pratat så åkte jag iväg på dans rep. Fick prioritera och hoppa över kören tyvärr.. Han dock till KU i tid ! Även fått väääärldens smärta i ena foten så fått gå med en fot utan sko och en med hela dagen idag, sätt förjävligt ut men jag måste få bra foten tills imorgon då vi ska till väster skolan och dansa. Nu måste jag bestämma mig, ska jag till skolan och dra på kemin och skoltidningen imorgon morgon och sen direkt iväg och möta upp uppvisningsgruppen eller ska jag ta mig en sovmorgon, jag har ju trots allt tagit ledigt hela dagen imorgon pga dansen... Hmm, en kluring ! Vi har kemi prov nästa vecka, där av beslutsångesten.

RÖSTA. PÅ. MIN. BILD. NU. TACK. PUSS.

En bild på Ida från fikat förut


Dagens outift plus mina nya jeans



Kommentarer
Postat av: anonym

heej !

jag ska börja på ramneröd till hösten tror jag , tycker du ramneröd är en bra skola ? har dom bra lärare ?

älskar din blogg tjejen !

2012-04-18 @ 21:00:58
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jätte fin blogg! vart är linnet/topppen köpt? Skit fint! Kram på dig <3

2012-05-03 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0