Om 22 April + bilderna ifrån dansföreställningen "what a feeling"







Godnatt godbitar ♥

Min dag har jag som sagt spenderat ute på köpcentrat tillsammans med Nathalie för att köpa presenter till Linda vilket vi fick köpt färdigt, härligt ! Sedan så tog vi oss även en måltid inne på subway, så brutalt gott. Satt vi där och tjötade lite och åkte sedan hemåt. Kvällen har jag spenderat tillsammans med min pojkvän, dock ingen lång stund men en liten stund iallafall. Nu så har jag haft ett litet "home spa" för mig själv här hemma så nu blir det sängen på en gång. Skönt att gå och lägga sig inför en ny vecka helt fräsch och go. Det väntar en fullplanerad vecka även denna veckan, men dock inte lika hektisk som förra. Roligt när mycket saker händer runt omkring mig ! Men som sagt, godnatt


Här kommer bilderna som jag har fått tag på ifrån dansföreställningarna i fredags. Några utav bilderna är lånade ifrån Evelinas blogg. Haha vissa bilder ser man ju helt virrig ut på, enjoy!


hahaha denna är ju hemsk, ser ut som en gammal tant, sicken beautiful hållning må jag säga !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg på Facebook att du var vidare till jeansdagarna! jätte roligt, det var nog min röst som avgjorde :D haha nä, men lycka till! Kram på dig<3

2012-04-23 @ 17:24:39
Postat av: Ida

Vad är det för svarta långbyxor du har på dig när du dansar? :)

2012-04-23 @ 22:11:00
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en video när du dansar:)?

2012-04-25 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0