Q&A about a dance video and jones and jones






Anonym:
kan du inte lägga upp en video när du dansar:)?

Svar: Dom ända nya dans videosarna som jag har när jag dansar är dom som är inspelade ifrån lektionstiden och dom får jag inte lägga upp någon stans eftersom att det är koreografier som är på g inför kommande dansföreställningar.. Dock så kanske jag kan få fram en eller annan som någon annan har filmat som jag får visa. Kan kolla på det, för det hade ju kunnat varit lite roligt ! Annars har jag funderat på att koreografera en egen dans som inte ska visas upp någonstans bara för att kunna filma och lägga upp här. Men då måste jag ta mig tid till det också ! 

                      
Alexandra:
  kan du fixa en länk där man kan köpa klänningen?

Svar: http://www.jonesandjonesfashion.com/products/Jones-and-Jones-Vicky-Cream-Dress.html Här har du en direkt länk till klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0