30 augusti - mysig dag idag & längtar tills imorgon


Hej ! Är riktigt trött av någon anledning så efter att jag bloggat och övat på alla koreografier så blir det bedtime. Shit vad skönt det ska bli, riktigt längtar haha. Idag efter skolan så väntade jag kvar i skolan en dryg timma tillsammans med Sara. Drog vi mot agneberg vid tre tiden för jag skulle möta Ebba & Johanna och hon skulle möta upp Amanda. Drog jag och mina pinglor ner mot den exklusivaste restaurangen i stan... mcdonalds fick det bli denna eftermiddag haha ! Tog dock bara en pommes för måste tänka lite ekonomiskt nu när mina flatforms snart kommer, jag ska köpa nytt fritidskort och Nathalie snart fyller! Haha sicka i-lands problem man kan ha. Ikväll har jag även varit med Albin en stund. Så, det var allt om denna torsdag.
 
Imorgon kväll blir det att gå ut och äta tillsammans med 17 st dans tjejer från skolan för att efter det dra vidare mot tureborgs borgen där det ska vara insparskfest för oss på gymnasiet, lika bra att dra dit och se hur det verkar. Riktigt längtar, tror att det kommer bli en kanon kväll !! Iallafall middagen med dans tjejerna haha! Fyller Tilda år imorgon också, så då får vi fira henne samtidigt lite ungefär. Måste även komma ihåg att boka bord imorgon på förmiddagen !!
 
well, goodnight people ♥
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0