8e Aug - mycket som händer i mitt liv

Hej ! Herregud det är mycket som händer i mitt liv nu. Dels visningenträgårn nu ikväll som jag ser fram emot men är ändå lite nervös inför (såklart). Vi kommer att ha en mingel kamera och fota med så imorgon får ni förvänta er mängdvis utav bilder!
Och dels, så har jag ju då utbildningen nu till helgen (herreugd, ni ska bara veta sicket kämp jag har med att ta mig dit, flera timmars pendlig varje dag och jag vet knappt vart jag ska haha... lyckat). Sedan så har jag nu fått reda på att jag även ska på dans utbildning i stockholm nästa helg (fredga, lördag, söndag) så att jag även har möjlighet att vikariera dom dans instruktör för dom äldre eleverna. Jag är iförsig redan i Stockholm då fast tillsammans med vänner så på fredags eftermiddagen då dom åker tillbaka hem mot Uddevalla stannar jag kvar för tre dagars dans. Hittat ett tåg att ta mig hem med på söndag kväll iallafall så att jag hinner till skolan som börjar dagen därpå.. plus så ska jag öva in ett antal koreografier till detta också. haha det är så jävla mycket nu så jag är helt sönder stressad typ. Men jag vill detta så gärna, jag tänker inte ge upp !
 
Och idag så kom även min bästavän Linnda hem igen efter fem veckor utomlands !!! Lyckan. Så dagen har spenderats tillsammans med henne såklart. Herregud vad mycket vi hade att snacka om efter all denna tid. Men nu, så måste jag åka iväg ner mot sallongen för att träffa dom andra modellerna och bli stylad inför kvällen så vi får höras mer imorgon. Ha det bra ♥
 
Två bilder på mig som togs för någon dag sedan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0