Do what makes you happy

Hej allihopa ! Har ni sovit gott ? Jag har iallafall sovit som en stock efter en riktigt rolig fredags kväll med stört sköna människor ! Jag åkte hem till Amanda vid sju tiden där jag, Amanda, Julia, Clara och Annie gjorde iordning det sista inför kvällen. Vid nio tiden gick vi hem till Erik och där började festandet ! En rolig kväll helt enkelt.
 
Snart så ska jag åka mot gymmet för ett riktigt dödar pass, svetten ska rinna som bara den ! Efter det så ska jag hem och årdna lite inför kvällen och så möter jag upp Albin vid fem/halv sex tiden. Ikväll så hade vi tänkt att laga middag tillsammans och bara mysa då det imorgon är hela 2 år sedan som vi blev tillsammans, sjukt egentligen hur fort tiden går.. Så jag sover hos honom så att vi kan fortsätta mysandet imorgon. Ser ut som att vi ska åka till Göteborg imorgon och äta på restaurang. Men, nu så måste jag få på mig tränings kläderna och åka iväg, hej så länge.
 
Lite halv bra bilder från igår. Vågade inte ha med mig kameran så blir endast mobil bilder, det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0