En fråga om svartsjuka

anonym: Vad ska jag göra med min svartsjuka? blir ledsen o avundsjuk varje gång min pojkvän är med ngn tjej.. snälla hjälp :(
 
Svar: Svartsjuka är vanligt och det tyder bara på att du bryr dig om och älskar din pojkvän. Du är helt enkelt rädd att förlora honom. Men, det viktigaste i ett förhållande är tillit. Ni måste kunna lite på varandra. Det är dig han har valt att vara tillsammans med och ingen annan. Man behöver få umgås med personer av det motsatta könet ibland, det är väldigt viktigt. Precis som du säkert vill umgås med dina kill kompisar. Försök att lita på att det är dig han älskar och ingen annan. Känns det fortfarande väldigt fel så får du prata med din kille om det. Tyvärr så vet jag inte om det finns så mycket att göra mot svartsjuka mer än att lita på sin partner till hundra procent. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0