Första skoldagen på gymnasiet - estet dans sinclair

Hej allihopa ! Har ni haft en bra första-dagen-i-skolan-dag? Jag vaknade upp imorse med en bra känsla i magen och min magkänsla hade så rätt så. Jag har hamnat så rätt ! Jag trivs i min mentorsgrupp, i min klass och bland dansarna och alla andra elever såklart. Trots att man inte känner så många än och att det mästa är nytt så känner jag mig verkligen hemma, jag har kommit rätt helt enkelt och jag ser fram emot mina tre år på sinclair akademin ! Efter skolan så har jag stött på massvis utav bekanta anstikten och små pratat lite. Hängt ute i eftermiddags solen en hel del. Var även på en salvisning på agneberg tillsammans med min kordinator och dans instruktörerna som ska undervisa i Uddevalla (imorgon får jag reda på ifall jag även ska få jobba i uddevalla och inte bara i stora höga nu i höst). Efter detta så väntade jag kvar i stan tillsammans med Evelina har jag för mig att hon heter (är så dålig på detta med namn haha), en tjej som också ska undervisa dans och som går tredje året dans på sinclair. Så med andra ord har detta varit en riktigt bra dag !!
 
Fick även en liten söt kommentar angående att Billgren är så söt, och ja visst är hon ! En riktigt fin tjej.
 
Lite bilder som jag tog som hastigast imorse. Så här har jag sett ut idag iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0