Godmorgon

Kompis: Hade du aldrig bjarne ? Vad tycker du om honom?
 
Svar: Oj Bjarne hade jag helt glömt då jag svarade på den andra frågan ! Bjarne var definitivt en av mina favoriet och jag saknar han faktiskt haha.. Älskar hans sköna personlighet !
 

Godmorgon ! Jag är uppe tidigt idag för ska iväg och shoppa med mammsen inför skolstart/hösten. Igår blev det en lyckad söndag ! Sista bliss utbildningsdagen och jag fick godkänt på dans provet, så det känns så himla skönt ! Kvällen spenderade jag tillsammans med Annie, Amanda & Sara. Ett nattdopp stog på schemat and we did it ! Eller aa Amanda fick agera fotograf haha.
Men, nu så ska jag hoppa in i duschen så det var allt från mig. Ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0