Härlig kväll med mina tjejer ♥

Hello guys. Idag har varit en riktigt bra dag ! Vaknade upp tillsammans med pojkvännen vid min sida. Vi åkte mot gymmet för att köra ett tufft pass, avslutade med en solning på det också. Åkte efter det hem för att packa resväskan så nu är allt utom datorn ner packat (självklart ska datorn med så att jag kan blogga). Kvällen spenderade jag iallafall tillsammans med världens bästa tjejer. Amanda, Johanna, Ebba, Linda, Linnda, Nathalie och Sara. Stackars Annie har åkt på en halsfluss så hon fick ligga hemma ikväll och vila så att hon är någorlunda frisk imorgon då vi åker mot huvudstaden ! Ikväll så satt vi iallafall på svenskholmen ute i kvällssolen och åt gott och pratade på om allt mellan himmel och jord verkligen. Så himla skön kväll. Var tänkt att vi skulle spela vollyboll också men självklart så var den förbaskade planen upptagen som vanligt haha. Men, tåget går 05.40 imorn bitti så bäst att jag kryper i säng nu så att jag får några timmars sömn. Ska somsagt ha med datorn för att ha möjlighet att blogga ifrån Stockholm så fortsätt att kika in här nu resten utav veckan. Ska försöka mobilblogga ifrån tåget också !! Wihooo, nu taggar vi tjejer !!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0