Jag är lyckligare nu.

Hej ! Nu är jag hemma i Uddevalla igen och jag längtar redan tillbaka.. Det är klart att det känns skönt att vara på hemmaplan bland sina nära och kära igen men jag saknar verkligen Stockholm, jag trivs som sjutton där alltså haha. Dagarna och kvällarna tillsammans med mina tjejer i storstaden var helt suveräna ! Shopping, god mat, grönalund och trevligt sällskap. Mycket skratt och serious girltalk. Och utbildnings helgen har varit hur jäkla bra som helst också faktiskt! Jag har träffat riktigt härliga människor som jag har fått kontakt med och utbildningen i sig har gett så mycket och varit så rolig och lärorik. Plus att jag blev godkänd på mitt prov idag så nu är jag äntligen en utbildad dans instruktör, bara att tuta och köra ! Resan hem gick även bra. Efter utbildningen så tog jag och Linus (en som jag träffade på utbildningen) en taxi mot stationen då vi båda skulle ta ett tåg som gick ungefär samtidigt. Så vi köpte oss lite och äta och satte oss för att invänta våra tåg. Resan tog väl ungefär 5 h. Lång tid men med go musik så gick det allt bra !
Ne, nu måste jag allt sova då första dagen på gymnasiet - estet dans - väntar imorgon. Taggad !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0