Några saker att se fram emot

  • Hårmodevisningenträdgårn nu på onsdag där jag ska medverka. kl 00.00 börjar detta så för er som är över 18 år, be there för att inspireras av snygga frisyrer !
  • Stockholms resan nästa vecka tillsammans med Sara, Annie och Nathalie! Vi ska bo på hotell, shoppa, gå på grönalund och bara leva livet !! Är så jävla taggad.
  • Att skolan börjar om två veckor, haha tro det eller ej men jag längtar faktiskt efter att börja på gymnasiet, i en ny klass och att få lära känna nya people.
  • Att dansen börjar snart !! Ååååh, det är helt galet hur mycket jag längtar egentligen. Blir alldeles pirrig i benen bara jag tänker på det. Kommer att vara så jävla lycklig då det är dags att snöra på sig dansskorna igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Får man bo på hotell om man är under 18 eller hur går det till? :)

2012-08-06 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0