On my way to gothenburg

Elin: Får man bo på hotell om man är under 18 eller hur går det till? :)
 
Svar. Det är olika från hotell till hotell och från vandrarhem till vandrarhem. Vissa tycker att det är helt okej, medans vissa säger stopp och andra tycker det är okej bara man har föräldrarnas tillåtelse!
 

Godmorgon ! Just nu så ska jag ta mitt pickopack ock åka mot Göteborg ! Tar tåget 12.07 dit tillsammans med Nathalie och Amanda. Var tänkt att vi skulle äta på Jenssens och kika i lite butiker. Ser ut som en väldigt lovande dag ! Ikväll verkar det som att en sväng till gymmet med Annie står på schemat också.. Hon har nu äntligen kommit hem från sin utomlands resa så vill inte ens veta hur brun hon är nu haha.. Uppdaterar er mer later, have a nice daaaaay
 
Och så här ser jag ut idag, med kameran i högsta hugg !
 

Kommentarer
Postat av: amanda

vet du någon sida som man kan beställa snygga skal till telefonen? har för mig att du har beställt från någon sida :)

2012-08-07 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0