Question about teachers

Anonym: Vilka lärare var bäst i Ramnerödsskolan, och vilka var mindre bra?
 
Svar: Jag tycker inte att det var någon som var bättre än någon annan på det sättet. Men, jag kan säga som såhär att det definitivt fanns ett flertal lärare som var bra på sin sak i klassrummet men som jag absolut inte kom överens med utanför klassrummet "privat". Som rent utav diskriminerade mig för den jag var och hur jag såg ut. Eva-Lotta är tillexempel en fantastiskt bra lärare som jag respekterar men tyvärr så funkade det inte på alla plan utanför klassrummet. Och Ami när hon undervisade på skolan, herregud alltså det funkade inte ens inne i klassrummet haha.. Jag har fått hålla huvudet kallt i flera lägen, det hjälper inte att snäsa något oartigt tillbaka utan bättre att nicka förstående och gå sin väg. Tjafs och hårda ord löser ingenting även fast jag ibland ångrar att jag inte sa till när det faktiskt sårade.
Men, såklart så fanns det dom lärarna som var riktiga pärlor, Mairanne tillexempel är en sådan positiv, stöttande lärare som verkligen visar att hon bryr sig och ger komplimanger. Även Connie (stavning) är en sådan lärare med ett stort hjärta, jag tycker att eleverna på skolan borde behandla henne med mer respekt. Och såklart Robert som alltid gjorde idrotts lektionerna så mycket roligare, med hans skämt och glada humör. Ulf är en lärare som jag saknar, han bjöd alltid på ett gott skratt i klassrummet dock så kunde hans små skämt och ordvitsar ibland anses som stötande vilket såklart inte uppskattades från mitt håll. Men, förutom detta så kan jag inte säga så mycket mer. Jag vill inte hänga ut lärare utan alla lärare är bra på sitt men som sagt vissa funkar man inte tillsammans med helt enkelt. Hoppas att du blev nöjd med ditt svar !

Kommentarer
Postat av: Kompis

Hade du aldrig bjarne? Vad tycker du om honom?

2012-08-12 @ 20:06:59
Postat av: Kompis

Hade du aldrig bjarne? Vad tycker du om honom?

2012-08-12 @ 20:07:14
Postat av: Anonym

Vad ska jag göra med min svartsjuka? blir ledsen o avundsjuk varje gång min pojkvän är med ngn tjej.. snälla hjälp :(

2012-08-13 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0