Thursday - friends and school

Trots att det har varit lugnt i skolan hittils så blir man ändå trött i huvudet om kvällarna haha och det har bara gått fyra dagar hittils.. Så det ska vara antar jag ! Efter skolan träffade jag Jennie, så satte vi oss ute och fikade. Mötte sedan upp Amanda och åkte vidare hem till henne där vi pratade och åt god mat. Åkte efter det vidare mot Torp Köpcentrum där jag fick köpt mig en rosa kabelstickad tröja från HM. Nu så ska jag ta och beställa mig ett par flatforms också, så jäkla snyggt och jag vill gärna ha det innan allt för många hinner skaffa sig ett par haha, än så länge en ganska "udda" trend men som börjar sprida sig allt mer, and I like it ! Måste även börja öva in en rad olika koreografier. Bara att börja kötta !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0