Todays plans and about yesterday

anonym: hur lång och hög är klädhängaren? kan man välja själv hur hög den ska bli? var köpte du den och pris? :)

svar: Klädhängaren går att göra högre och lägre, min är just nu inställd på ungefär 140 cm kan jag tänka mig när jag mätte den mot mig själv haha.. ungefär 100 - 110 cm bred, om nu mitt ögonmått stämmer haha.. Jag köpte den på IKEA för 150 kr !


Godmorgon ! Idag så är det tänkt att jag ska fota tillsammans med Johanna och Ebba. Så förhoppningsvis blir det massa snygga bilder som jag kan dela med mig utav ikväll. Jag ska även hinna med en sväng till gymmet. Låter bra !

Gårdagen/kvällen blev bra den också, kom hem rätt så sent så orkade inte uppdatera då utan störtade i sängen direkt. Igår så grillade jag tillsammans med Marcus, David, Kiffe, Nathalie och Albin. Vi grillade hamburgare, korv och haloumi ost (så jääävla gott). Efter det vid åtta tiden drog vi hem till David och spelade fifa, eller rättare sagt killarna spelade haha. Vid tio tiden åkte jag hem till pojkvännen för att kolla på en dödar bra film som han hade hyrt, streetdance hette den och den kan jag verkligen rekomendera ! Samtidigt så mös vi med morötter, dipp och varandras sällskap. En bra lördag med andra ord !

bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0