Two wonderful years together

Anonym: Vad har du för strl på den rosa stickade tröjan? Tänkte nämligen beställa en sån!  Ps. Jag älskar din härliga blogg, go girl!!
 
Svar: Det är storlek large på den. Tusen tusen tack going !

 
Hur har eran helg varit ? Min har varit bra men den har gått på tok för fort. Gårdagen spenderade jag först på gymmet. Sedan vid sex tiden så tog jag mig en promenad hem till min man för att laga middag och mysa tillsammans. Otroligt god blev middagen ! Vi lagade oxfilé med potatis, sås m.m. Han fick även sin present och jag fick en ralph lauren parfym som luktar otroligt gott, åh blev så himla glad !
 
Idag så har vi varit i Göteborg för att äta gott på restaurang och även tatt oss en liten upptäcksfärd kan man kalla det haha.. Var nämligen tvungen att hitta till en hall där jag ska vikariera för 9-11 års dansare nu i september.
Jag och min fina firar som sagt att vi har varit tillsammans i hela två år idag !
 
Här kommer sammanlagt åtta st härliga bilder från igår och idag.
 
Tre st bilder från igår kväll. En bild på middagen, en på Albin när han håller på och grillar oxfilén och så en bild på min nya ralph lauren parfym som jag fick av älsklingen samt några levande ljus som syns.. Han hade prytt rummet medf en massa levande ljus överallt, jätte mysigt !
 
Och här har vi fyra st bilder från idag då vi var i Göteborg. Första bilden är på Albin på tåget påväg, dom två följande är från restaurang besöket och den tredje bilden är på våran smoothie och frapino som vi unnade oss på tåget tillbaka hem.
 
 
Avslutar med en bild på mig precis innan jag skulle åka mot gymmet, en peppad & glad Nathalie !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt scarfen med dödskallar på? sjukt fin blogg!! :D

2012-08-27 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0