15:04

Usch, idag är inte min dag känner jag. Jag är inte på något vidare "livet leker" humör som jag brukar utan jag är bara allmänt.. depp,seg, konstig? Kan inte riktigt sätta ord på mina känslor haha. Men sånna dagar finns också vilket bara är att acceptera. Drömde den konstigaste drömmen på länge inatt också, haha helt wierd... Idag så ska jag kanske träffa Linnda och så ska vi boka tid för inspelning åt henne. Ikväll blir det iallafall hemma mys tillsammans med min pojkvän och la familia. En lugn lördag tillsammans med fina människor är precis vad jag behöver.

Förresten så tycker jag att ni alla ska klicka HÄR och gå in och lyssna på Linndas nya låt "alexandrius". En av hennes bästa egen skrivna låtar hittils tycker jag. Den tjejen kommer att komma långt en dag, så hjälp henne på vägen och gå in och lyssna, gilla och dela my friends.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt vacker är du! :)

2012-02-18 @ 16:01:53
Postat av: Esther :)

Hallå :)

Jag undrar fall inte du skulle kunna lägga upp en video, eller steg för steg bilder på hur du sminkar dig?

Svara gärna i en kommentar på min blogg eller konentera att du gjort ett inlägg med kommentaren!

Kram!

2012-02-23 @ 09:13:16
URL: http://esthergustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0